星期二, 3月 06, 2007

習慣

每天的生活幾乎形成一種習慣,近幾個月在家的生活多為整理相片,我的電腦好像有處之不盡的相片。如果一天沒有電腦不能上網,不知道生活會如何?

5 則留言:

匿名 說...

的確係...互聯網...好令人矛盾...可將人拉遠..亦可將人拉近...不過沒有了..人都是這樣的活下去吧~back to basic 也不錯嘛~

Sideco 說...

呢D吾係習慣!係你既興趣!

Arthur Sze 說...

Re:cherry
有時候我就係唔係太識分配時間,尋日屋企無得上網,有點不太習慣。

Re:sideco
係呀,當有另一樣大興趣或另一種負擔的時候,生活又會不同了。

匿名 說...

我之前都試過因為上唔到網而唔開心,但後來發覺,其實上唔到網都可以做其他野,唔係一定靠電腦才可以生活。
我覺得人類太依賴電腦啦!其實只要搵多d其他野做下,就會發覺無電腦都可以生活,但當然好多人都做唔到啦!包括我...哈哈!

Arthur Sze 說...

Re:米利暗
我已經兩日上唔到網啦~~ >.<