星期四, 3月 15, 2007

趴啦! 趴啦! Sakura!



別以為我去了日本賞櫻,其實我去了我們的祖國,廣州市番禺區的「百萬葵園」。

最近看新聞得知廣州可以賞櫻,看了後感得蠻不錯,而一直也想去百萬葵園看看,故趁上星期日有空便北上看看。到百萬葵園交通方面也不簡單,由香港至番禺市橋的車程約二小時半,由市橋到新墾約一小時多,再乘坐摩托車到百萬葵園,合共每程要花最少四個小時。

來到百萬葵園便看到了「虛堪」場面,入口處有數十部旅遊車停泊,遊客數之不盡,場面比星期日的濕地公園還要厲害好幾倍,想不到中央電視台介紹了兩晚後反應如此好。



百萬葵園的佔地面積頗大,進場後第一件事便去看看櫻花,到了櫻花園後,第一個印象並不如想像中美麗與狀觀,場面還頗混亂,因為人潮往往,你並不能在寧靜中細賞櫻花,亦好不容易找到一個位置影幾張相。櫻花樹全是矮小的、生長不久的櫻花樹,不是高大的、年長的大櫻花樹。





來這裡的遊客基乎全是內地的旅行團,內地遊客有甚麼獨特之處,大家或者能想像得到,我亦親身感受到,看到有些場面亦叫人不堪入目,不少遊客與櫻花樹合照時也將樹枝拉下來一齊合照,更過份的遊客甚至將樹枝及櫻花摘下來,大人這樣做,小朋友也這樣做。亦有些遊客在園內批蘋果食,批蘋果不是問題,問題是果皮隨處掉棄,垃圾也遍地都是。

從老遠來到這裡參觀,理應是愉快地遊玩,但卻嘆息內地人極度缺乏對大自然愛護的意識。

(更多相片 - 百萬葵園-櫻花‧傾城之戀)

9 則留言:

HKAVMODE 說...

原來要咁辛苦先到 ~~ 辛苦晒, 但最驚, 熱鬧過後, 無話題, 又唔要晒 d 櫻花

Arthur Sze 說...

Re:光圈先決

係囉,都幾辛苦先去到,其實最理想應該係星期六去廣州玩一晚星期日先去番禺會好d,唔駛咁趕~~

你講呢樣都好有可能,又可能未熱鬧完d花同d樹都已經殘曬啦! 入面唔會好多工作人員睇住個場~

Sideco 說...

睇相都吾錯啊!D花幾靚啊!

Arthur Sze 說...

Re:sideco
我都算早去架啦,開放第二個星期去,都OK算架,不過如果遲多一兩個星期去又唔知點呢~~

匿名 說...

真係無諗過大陸都會有櫻花睇喎!
睇到你的櫻花相,令我覺得好舒服,不過睇完你段野,就真係會即刻對果個環境扣晒分啦!

Arthur Sze 說...

Re:Miriam

大陸乜都有得睇~~

相片有時只會表現好的一面,這次只將事實記錄於文字,沒記錄於相片,畢竟大陸的地方便是這樣...

匿名 說...

真的很美...

Arthur Sze 說...

Re:cherry
謝謝欣賞!

匿名 說...

原來真是有櫻花展O架,我之前聽朋友講都唔信,仲以為佢睇錯左添~你影得好靚啊!!!