星期二, 1月 01, 2008

新一年

回顧去年,下半年開始多事情忙,真的很抱歉,這個BLOG真的少了更新,其實自己還有很多相片未整理,真的還要學會堅持,還要分享更多!


<圖攝於香港國際機場-日出>

5 則留言:

Sideco 說...

我都係!因為而家轉玩facebook!有野都post去facebook!變左好少會更新自己個Blog!

Arthur Sze 說...

係呀~~~ 其實我都花多了時間玩facebook~
不過Blog始終性質上有點不同~ 還是要堅持更新先得~~哈

Y.H. 說...

新一年我都要努力、加油!
:p

Arthur Sze 說...

re:yan
你最近的Snapshot比我努力好多哦~~hoho

coobby 說...

Hi Arthur

你好﹗本人在搜尋(搵工留意事項)時,睇到你的網誌,都很同意你的說法現有難處請你指教。
在下星期我會去見一份客戶主任工作(不是sales),已進行1st面試,但要做test合格後才可2nd面試,test包括:英文打字(35/mins)10分鐘有幾多打幾多、中文作文、英文作文(答問題)、Excel(打表格)。因我打英文字現在不停練,都只可打到(20/mins)、Excel又唔知佢想我打咩(唔知怎預備)、答英文問題(又唔知佢將會問咩)??因為這份工作及機構,我是很喜歡亦很珍惜面試機會,可否給我一些建議?(間公司話個test係要証明什麼ISO話個個CS嘅職員都要考的),會否很嚴格呢?

十分感謝
Cooby