星期日, 3月 02, 2008

京阪之旅﹣秋 Day1

由於乘坐早機的關係,凌晨四點便要起床,五點半便要到機場,雖然有點累,但早機去旅行的確不錯,慶幸地在機場的候機室可以看到日出。

我們下午抵達酒店,酒店位於梅田,梅田是大阪一個熱鬧的地區,而第一天的行程只有購物,還有的都是購物。...

先到梅田的商場購物,在T Shirt掃了不少貨作為手信,繼而前往同是熱鬧的心齌橋購物,最後當然在道頓堀大吃一餐。

簡單的寫下第一天行程,相片還未全部整理好,先分享一點...





(更多相片)

4 則留言:

HKAVMODE 說...

又去玩~~ 有無旅行社介紹賣 PACKAGE ? 東京或者大阪 ~~

個女大, 可以暑假去下自由行~~ XD

Arthur Sze 說...

Hi~光圈~~
呢d相係上年十二月啦~~
好鬼懶,依家先黎執!!
旅行社介紹當然有啦~~~
http://www.package.hk
東京可以考慮下坐ANA,時間好得,凌晨機去,夜機返,仲好平,羽田機場落機,好正!
我下個月會去東京~~XD
唔好話我成日去旅行呀,你好似同我差唔多JAR!!! XD

Arthur Sze 說...

大阪好似我咁坐 Air India ,機票$1900,連稅金都係$2500,去到大阪住東橫軒,五百幾蚊一晚,計下條數個Package同去台灣差唔得幾多。係大阪消費貴d同交通費勁D

匿名 說...

我都係剛去完大阪玩呀!發現你blog內既照片影得好好好~~~ 靚呀!係咪學左影相好耐!.... ^^