星期二, 7月 03, 2007

香港始終有你

轉眼間,香港回歸十周年,還記得九七年六月三十日相約了幾位朋友到灣仔海旁看回歸煙花。

二零零七年七月一日,朋友有海港城欣賞煙花匯演的VIP門票,吃晚飯後到海港城停車場一起欣賞幻彩詠香江及煙花匯演,位置還非常不錯,真的超感謝!

這是第一次影維港演花匯演,煙花盛放的時候並不容易捕捉,選了幾張分享一下,不知道有沒有人影到「中國人」三字的煙花呢?

看煙花的心情及感覺...這是美好的回憶!

(更多相片 - 香港回歸十周年煙花匯演)



6 則留言:

Sideco 說...

位置比我想像中好喎!

Arthur Sze 說...

re:sideco
入場先知原來係VIP飛,另有特設Area,七點半入場都霸到好位! 真的超開心!

匿名 說...

Beautiful!
Good shots!
Could you burn them to me?

Arthur Sze 說...

re:eric
我MSN send俾你啦!

匿名 說...

我和Peter都係第一次在那裹看煙花,原來是超立體聲濶銀幕,很開心可以一齊感受!Peter 映了兩張(十)字,一張(人)字,稍後email 給你。

Arthur Sze 說...

re:eliza
Peter咁堅影到"十"字(應該中字 HAHA),仲影埋個人字~~ 好犀利呀!我肉眼都睇到中字同人字,但影唔到!

呢次個位超靚,非常謝謝你安排呢個節目,下次有煙花睇一定要預我!