星期二, 10月 02, 2007

紅外線的世界 (1)

早前看新聞組 - hkpcug,不少版友都嘗試玩紅外線攝影,於是我又心動想嘗試體驗紅外線的世界,幸運地買到了一塊Hoya R72 77mm Filter。

這幾天天氣也算晴朗,總於試拍了幾張,先分享一下,詳細介紹稍後再寫。

(更多相片 - 紅外線攝影試相)



7 則留言:

Y.H. 說...

我近排都學緊用PS造紅外線效果呀!dcview都有一些參考文章。
喜歡紅外線效果下的白色樹。

Arthur Sze 說...

re:yan
我最近也看過很多關於紅外線攝影的網站,以往菲林拍攝較多用來影黑白相片,樹葉在黑白相變了白色,形成深淺對比,最近都在dcview看過一些文章講及半紅外線後製,所以也跟著試試!

匿名 說...

雖然我唔知咩叫做〝紅外線攝影,但我覺得d相影出黎的感覺好好,的顏色仲好靚tim!

Arthur Sze 說...

re:miriam
我都很喜歡這種感覺,很像去了另一個世界~
剛剛嘗試,還要繼續努力!!XD!

Sideco 說...

Look's like 3D world!

匿名 說...

for the photos how much time for the exposure ga? 咁靚既效果係咪係一定要係ps 做后期先做到架

匿名 說...

你用咩機呀d70?用canon 有無吾同技巧同埋會吾會無咁靚架。我都想改機,要幾錢同埋可以係邊到改架。吾好意思咁多問題。謝謝 Kay