星期一, 9月 11, 2006

旅程

今天「九一一」,我到了美國領事館做簽証,意想不到領事跟我說了兩句話便說"No Problem",批左我的簽証。


開頭,領事問我去美國做咩野,我話唔係,這次應邀去關島參加同業考察團,佢話 "Travel Business",我話 "Yes",跟住領事便說 "Okay, No Problem",好似好簡單咁‥‥ 成大半年都未放過假去旅行,雖然這次只係去四日兩晚,行程短短,當係休息下,這次到關島玩的時間未必太多,由於係同業團的關係,所以行程需要Hotel Inspection~~ 哈哈~人們說關島是結婚好地方、潛水勝地、買野好貴,其實我乜都唔知,去到才見識一下!可惜的是去了關島睇唔到張信哲演唱會~~ >.<


五年前的今天,我也去了陽光與海灘的布吉島,圖為當時於巴東海灘拍攝的照片。

沒有留言: