星期日, 8月 12, 2007

俄仔 500mm 入手

最近從網上買了支二手俄仔反射鏡 500mm F5.6,整套原來那麼多配件。

除了大大枝的鏡外,另附三片濾鏡,包括UV濾鏡、橙色濾鏡及PL濾鏡,遮光罩一個,M42轉環,由於鏡身真的太粗,會頂住了閃燈位置,所以要加上一個Extension Tube方能使用。



不是說笑,這枝鏡真的很大枝,而且很重,沒可能只用手持來影,一定要上在腳架上。




相片測試及詳細介紹稍後再上...

7 則留言:

Sideco 說...

勁啊!

Y.H. 說...

有點似天文望遠鏡:P

Arthur Sze 說...

re:sideco
之前見不少網友用過呢支鏡影出黎的effect幾特別,所以買支二手體驗一下。

re:yan
真係好重下,我諗真係要影好TELE的才會帶出街~~

Unknown 說...

終於買了俄仔,呢支500mm係唔係信和買,我見佢有貨,買左幾多$?好期待你的俄仔靚相喔^^

Unknown 說...

見到俄仔太心急,睇唔到原來係網上買....好大枝,裝在E-500身上可能見唔到機身XDDD

Arthur Sze 說...

re:andy
我買左1200蚊,我見停左產同埋出面無貨就買黎試試~ 最大枝係呢支,聽說500 F8, 300都細枝D~ 你見我呢幾張相都幾大下,正面睇的話我諗都差不多見唔到機身~~XD!

匿名 說...

好重手吓~