星期五, 11月 14, 2008

D70 高速紅外線測試

一直想玩高速紅外線很久了,早前亦看過很多文章關於如何改機之類的,所以計劃要擁有一部紅外線專用相機。本身我是Canon的用家,但沒有打算拿我的350D來改機,一來是有一部輕便的DLSR不是壞事,二來是我也曾試過Canon與Nikon在紅外線攝影的表現,個人來說,我比較喜歡Nikon的紅外線表現,所以一個多月前買下了一部二手的Nikon D70,還不錯,快門次數只有六千多次(嘻~ 我的350D 己經過十萬次了)

從攝影討論區找到有人幫人改機,但到我買了D70後聯絡那個人己說現在不幫人改了,其實關於改機的文章我也看過,只是自己找不到一塊合Size的IR Fliter去替換塊Low Pass Fliter,最近又在討論區找到有人售不同型號及呎吋的IR Fliter,於是向他購買了一塊D70 Size的IR Fliter,最後還介紹了人幫我改機加調焦。

改好機後我真的很興奮,翌天早上還早了起床,到我家的附近亂影測試一下,不錯不錯,終於不需用腳架影紅外線了,唯一問題是我還未熟悉Nikon機的操作,真的要摸索一下了。

分享一些照片:






(更多相片)

4 則留言:

匿名 說...

正!高清版志蓮,你係用邊隻 Fliter?
而家興改機,唔使用腳架真係方便好多
^ ^

Arthur Sze 說...

嘻嘻~~ 係呀! 塊IR Fliter係取代塊Low Pass,所以要岩SIZE,我都唔知咩牌子~~但可以從View Finder度正常睇到野囉~

Mag Yip 說...

arthur..

我都好想試下呢種攝影方式!!
但好可惜到現在還沒有機會接觸呢!!
照你咁講咪即係唔改機,
只係加Fliter就一定要用腳架呀??
呢方面..我都係一知半解,
唔好介意我咁問..你有無link或者之類..
有關紅外線既知識呀?
等我可以了解多些呢!!謝謝!!

Arthur Sze 說...

Hi, Mag

係呀,因為依家D數碼機多數都有塊Low Pass Fliter在入面,所以用紅外線都要長時間曝光。

我好耐之前的Blog都寫過d介紹,你可以睇下
http://www.arthur.hk/blog/labels/57SF5aSW57ea5pSd5b2x.html

DCVIEW網站都有好多野睇,你可以參考一下
http://www.dcview.com.tw/article/article_2.asp?type=4