星期二, 12月 09, 2008

上班路上。遊園

我很少有一早起床去拍照,當天為了試拍紅外線,所以一早起床到家附近的志蓮淨苑和南蓮園池試相,最近試機試菲林也會常有這裡,沒辦法啦,因為太近了,每天上班的路上也會經過這裡。

Camera : LC-A+
Film : Solaris 100





(更多相片)

5 則留言:

匿名 說...

D色感覺幾好喎,呢隻菲林係邊度買到?

Arthur Sze 說...

我都覺得幾好,好柔和,睇落很舒服~
呢隻菲林在Yahoo拍賣網買架,$25蚊,本來最近還想買,但要到屯門交收所以卻步了~~

依家我叫一個朋友在淘寶網幫我買隻大陸老番~ 聽聞同呢隻一樣,仲平好多。

匿名 說...

係呀,o岩o岩搵到 D資料,Solaris 原本係意大利出品,據講大陸果隻叫 Sunny,牌子唔同,內容一樣。

Arthur Sze 說...

對對~d盒係寫made in Italy,不過通常在日本買~唔知係咪只運去日本賣‥

係呀~ 大陸隻牌子叫Sunny,其實佢連個Logo都抄足Solaris~ 效果點真係要試過先知~

libradreamer 說...

我同你係街坊呢! 我剛剛開始玩lomo, 有時都會去南蓮/志蓮影相. 下次如果返工時間見到有人影相, 我可以試下嗌聲arthur, 話唔定係你呢, hahaaa