星期二, 10月 31, 2006

日...志蓮

昨天中午十二點半,我再次到志蓮淨苑拍另一輯「日...志蓮」,這個時間比較上多點遊客,亦多攝影愛好者到此一遊,不知道蓮花是不是白天才會開花,這天來蓮花開得特別好看,與前一天相比真的差很遠,白天來到一定要拍一拍蓮花的盛放。除此之外,這裡也有很多蜻蜓,所以也「捕捉」了數張蜻蜓的照片。

(更多相片)

後話︰
志蓮也是不錯的拍攝地方,聽聞志蓮對面投資天文數字建了很多年的仿唐公園-「南蓮池園」將於年底正式開幕,真教人期待‥‥



12 則留言:

Sideco 說...

睇相真係吾錯!雖然我住咁近但都未入過去行過!Ha...!

Arthur Sze 說...

遲 D 對面個「南蓮池園」開左你要去睇下啦~~ 應該好大下!

Sideco 說...

你吾講真係吾知喎!

匿名 說...

我比較喜歡第三張,有隻豆蜋點綴下,顏色又鮮明。

Arthur Sze 說...

係呀~~我特別鍾意影花上面有隻野或者蜻蜓~~

匿名 說...

睇完你d相後,真係好想去志連睇下.......

Arthur Sze 說...

真的嗎?有時間可以去下。香港其實都有好多好地方~ ^.^

匿名 說...

我怕你d相影得太完美,見到實物後會失望喎!

匿名 說...

你影的每一張相都好靚,其實你學攝影學左幾耐呀?

Arthur Sze 說...

我學影相都係學左年半左右啦~~~~
還有很多野學啊~~

匿名 說...

我仲以為你學左好耐tim....咁你真係好有攝影天份喎!

Arthur Sze 說...

嘿嘿!多謝曬!我會努力架啦~