星期二, 10月 31, 2006

夜...志蓮

一直也很想拍攝一輯關於香港主題特輯的相簿,但一直也有個「忙」的理由而沒有去完成這項任務,直到昨日才開始這項任務.... 昨天,我去了離我家五分鐘路程的志蓮淨苑拍了一輯「夜...志蓮」。約下午六點左右,天色已是黃昏,苑內的遊客廖廖可數,還有一兩位攝影愛好者在苑內拍照,而我也不甘示弱隨拍了幾張,逗留了半個小時才回家。

第一張相拍攝時天氣當然不是這樣的,天空的顏色是用Photoshop造出來的,想造出黃昏「Magic Moment」的效果,當然...有點兒假,但可觀性卻比原相大了很多。

(更多相片)

待續....「日...志蓮」



7 則留言:

Sideco 說...

吾錯喎!幾好FEEL喎!

Arthur Sze 說...

THX~~~ 個月亮爆左光~~ 如果無就仲正~ 應該用 photoshop Key 番個大月亮上去啦~

Sideco 說...

Ha...!無錯!Photoshop就係咁用家啦!

匿名 說...

加左工ga相,真係唔同d!

Arthur Sze 說...

原相的天空沒有咁鮮色,無辦法啦,人喜歡看假的東西!

匿名 說...

咁又係,如果無加過工,可能d人會無咁鍾意ga,我有d朋友都讚你呢輯相影得好靚......加油喔!繼續影多d靚相俾我地欣賞喔!

Arthur Sze 說...

無問題!!