星期六, 10月 28, 2006

HOCC Live Preview

今天欣賞了這個月第三個演唱會,詳細情形留待整理好相片後再跟大家說說,由於現在實在太夜了,只整理了數張相片並隨意選了3張相片貼上~~~




3 則留言:

Sideco 說...

你又偷拍得幾好喎!我鐘意第一張!我明你點解成日要去睇演唱會啦!你坐得遠吾遠?

Arthur Sze 說...

唔係偷拍ga~~ 明正言順咁影ga~~
我睇演唱會都要我喜歡的歌手才會去聽

這次坐得好近,第8行,所以呢次影的靚相都多左~

匿名 說...

嘩!唔睇日期都唔知原來係同你同一日去睇演唱會?不過我睇就真係貴,四百蚊都係第四行咋!