星期三, 5月 30, 2007

迪士尼 01

終於去了迪士尼完成了開心奇妙的旅程,先上幾張相,好幸運地都是好天,但天氣非常炎熱。




4 則留言:

Sideco 說...

冬天去會好D!我上次係十月十一月去會舒服D!

Arthur Sze 說...

re:sideco
係呀,熱得好緊要,仲要無水飲,又唔捨得0係入面廿蚊買支水。

Unknown 說...

你終於也去了廸士尼,好玩嗎?我兩個外甥就玩得異常開心...XDD,有沒有影烟花?
我記得廸士尼有飲水機,係明日世界個厠所對出,下次帶個膠樽入去裝水飲XD

Arthur Sze 說...

re:andy
好玩呀,我呢次住埋酒店,門票可以玩兩日,而且酒店都好靚~~

煙花當然有影啦,不過忘記了帶快門線同黑卡,不過都有幾張見得下人,煙花相片稍後再獻上! HAHA!

好多洗手間都見都飲水機,我當然要狂飲啦!!HAHA! 第二天跌左個膠樽所以無水飲囉!