星期三, 5月 02, 2007

五月。第一天

五月將會是忙錄的一個月,今天是五月的第一天,整天留在家做功課。

以下是五月的節目
-月尾要交畢業功課,還努力開工中...
-看NBA季後賽,可以的話真的想每天看~
-從來不看電視劇集,最近竟然會看溏心風暴。
-公司的工作也忙錄,有大計劃,都是做不完的工作。

我的作品題目是航空公司...



7 則留言:

匿名 說...

橙色機身好sharp。
哈哈,要做埋uniform design嗎?

yan

Sideco 說...

NBA Playoff 我都想日日睇啊!太精彩啦!
至於電視劇集我而有十年無睇過啦!

Arthur Sze 說...

re:yan

哈~真係幾搶眼~
uniform 做唔做無所謂,我係咁E畫埋之嘛~
XD!

re:sideco
成日睇話40 games in 40 nights,要睇40場! 我其實從來都唔睇電視劇,依家都係食飯時間順便睇埋!

匿名 說...

『五月.第一天,戀上五月天』,你做乜抄佢舊年演唱會的slogan呀!講笑咋,不過我一睇到個topic,就令我諗返起姐!haha.....

其實你個個月都咁忙嫁啦,你有幾時得閒過喎!哈哈......

我覺得你的功課進步左呀!希望你份畢業功課會有好成績啦!加油喔!

Arthur Sze 說...

re:米利暗

我都唔知五月天舊年演唱會的slogan >.<

唔係駕,下個月應該會好d啦,諗定d地方去影相先!

多謝你,希望如你所說啦!

HKAVMODE 說...

飛機個外觀設計 OK , LOGO 都 OK
但如果中間果張係 NAME CARD 就過份繁雜, 大公司 D 設計通常簡潔 D, 單色或者雙色, 簡潔既設計, 可以用上好多年都未覺 OUT, 佢地會考慮呢點, 因為佢地唔會成日轉形象設計

Arthur Sze 說...

re:光圈先決
謝謝你的寶貴意見!
中間那張應該係Poster黎的~
Name card我都係以簡潔為主,不過還要修一下,遲d再post出黎,你俾俾意見哦~
THANKS!! ^^