星期五, 6月 01, 2007

迪士尼 03 - 煙花表演

到迪士尼樂園的其中一樣指定動作便是看迪士尼樂園的煙花表演,大家都知道除了下雨天外,每天都會有煙花表演。我去的當天是大好天,當然也不能錯過這裡的煙花表演啦!

平時看雜誌教人如何拍煙花就看了好幾次,真正自己去拍煙花照片倒還是第一次,出發前本打算帶快門線以與及剪張黑卡,最後忘記了。

我真正在現場看煙花其實也數不上幾次,現場看煙花與在電視機旁收看真的很不同,真的很興奮。

心想,住在東涌的居民,特別是小朋友,真的可以買全年票,每天來迪士尼樂園遊玩,看煙花,真的爽死了!

(更多相片 - 煙花表演)


7 則留言:

Sideco 說...

呢個煙花表演真係值得一睇!真係好正!成個Disney最正係呢個!我上次都睇到嘩嘩聲!

Arthur Sze 說...

re:sideco
係呀! 真係幾好Feel~~
哈!! 個個真係睇到嘩嘩聲!

匿名 說...

用何類型號相機? D相好靚! 那天放假?

匿名 說...

很多年前試過在灣仔海旁看過新年煙花,那些煙花由頭頂降落,將整個人都環抱其中,再加上四方八面的人群立體聲,非常震摵.

Arthur Sze 說...

re: peter(#~#)
謝謝你!
相機咪我去旅行那部囉,你都想買呀?
我係佛誕前一天去影的!

re: eliza(*o*)
哈!你終於留到言啦~~ 不過我仲未識留Yahoo Blog,應該要開個Yahoo Blog先可以留言瓜。

我都試過有年國慶在灣仔某商業大廈睇煙花,近距離睇真係好震撼呀!勁好Feel!如果你有睇煙花好位,記得叫埋我呀!

匿名 說...

係現場睇煙花的感覺真係好正。不過你影d相都勁靚呀,我都睇到〝嘩〞一聲呀!

Arthur Sze 說...

re:米利暗
咁緊要呀!謝謝嘗圖呀!
回歸都有煙花放,到時再影過!