星期三, 6月 06, 2007

聽歌時間~Real~

聽歌時間~

近期聽的歌都是國語歌,其中一張專輯最愛的是《阿沁-梵谷的左耳》,對阿沁這名字陌生的朋友,其實阿沁是F.I.R.的Real。

選了兩首歌介紹給您,其實全碟的歌曲都好聽,先附上歌詞。





6 則留言:

Sideco 說...

台灣新人啊?

Arthur Sze 說...

re:sideco
唔知算唔算,佢係F.I.R.飛兒樂團的Real,不過由佢主唱都係第一隻碟,曲詞唱都係佢,真係好掂!

匿名 說...

yeah~~小妹也是喜歡國語歌的!

非常好的推介呀!平時都係女聲~~

匿名 說...

天堂之門有點似lydia 喲~~但也很好!^^

匿名 說...

阿沁真係好有才華嫁,而且佢唱歌又好聽喎,佢係F.I.R.時我都已經有點欣賞佢啦!
可能你聽F.I.R.時只係留意d女啦(異性相吸嘛),所以咪唔知阿沁原來係咁掂囉!Haha......

Arthur Sze 說...

re: cherry 妹妹
我超鍾意F.I.R.,呢隻碟同以前的碟一樣都係全碟都好好聽!換上男聲,都非常正,如果如果香港卡拉OK有得唱就好啦!!

另一首我很推介的是 記得愛(阿沁&李玖哲合唱)都非常喜歡!還有,光榮時刻...等!

re:米利暗
聽F.I.R.係受歌曲好聽所吸引,阿沁這張專輯也是受歌曲好聽所吸引呢。