星期六, 6月 09, 2007

東歐遊記 12 - 布拉迪斯拉瓦 (1)

在斯洛伐克的早上,Sideco將我從睡夢中叫醒,說︰「有日出看呀!」

在香港我不會去等候日出的來臨,在家亦沒可能見到日出﹐我想我應該很久沒有看過日出了!

日出,代表著一日的新開始,新希望的來臨!


6 則留言:

匿名 說...

哈哈,我比較喜歡拍日落...:p

YAN

匿名 說...

我記得我小時候都睇過一次日出的,之後就無睇過啦!
我都好想再睇多次,但唔想係刻意去等囉!Haha......

Sideco 說...

都係咁岩姐!沒有刻意去等囉!

Arthur Sze 說...

re:YAN
其實我都是,要等日出要好早起身XD!

re:米利暗
你住的地方好似很多地方都睇到日出哦,你有恆心早起身實睇到!

re:sideco
係呀,又一意外收獲!

匿名 說...

the picture is beautify, but remind me, you forgot to call me shooting at the same time.

Arthur Sze 說...

re:eliza
唔好意思呀,因為太早了,下次有得睇一定叫你~~~