星期四, 6月 14, 2007

塔門 (1)

早兩星期的星期日,大晴天,於是如計劃去找好地方影相。

這次的目的地是塔門。不知道大家知不知道塔門做哪裡?

先看幾張相吧,的確是很美的地方。





詳細介紹及更多相片稍後再更新。

10 則留言:

匿名 說...

我好鍾意塔門個海嫁,一望無際咁,有點世外桃源的感覺。不過都已經好多年無去過啦!

匿名 說...

你去左我婆婆到呀.......

Arthur Sze 說...

re:米利暗
我都估唔到香港有個咁清既海~~ 感覺很不錯~

re:cherry
原來你婆婆住塔門架,你及你親人都住在水鄉地方哦,下次你要帶我去三門仔影相呀!

匿名 說...

這是有水平線的海,,好勁架,,,

我是正中的「蜑家妹」

Sideco 說...

好地方!
遠吾遠架?

Arthur Sze 說...

re:cherry~
嘻嘻!我都羨慕你在呢d咁靚既地方生活!

re:sideco
我同你都容易去的地方,一點都唔難去!
稍後介紹!

匿名 說...

喂喂,,搵次我地一起去影丫~~同埋阿化哥哥幫我影~~yeah~嘻嘻

匿名 說...

我驚阿化哥哥當你係牛咁影喎!haha......

Arthur Sze 說...

re:cherry
無問題啦!

re:米利暗
呢個境界好高,我仲未去到呢個Level~~XD!

匿名 說...

牛咁影╮(╯_╰)╭...牛咁眼黎影...HAHAH..XD