星期日, 2月 04, 2007

隨拍: 我會做好呢份工

昨天早上上班,在地鐵站看到一個廣告,沒有圖片,亦不是商品廣告,廣告中只有幾個字 - 「我會做好呢份工」。

我並不是喜歡這個廣告,而是感新鮮,因為第一次在地鐵這公眾地方看到關於一個政治人物的廣告,我知道在外國的選舉很常會見到一些政治人物在不同媒體的造勢廣告,而香港卻很少見。


7 則留言:

匿名 說...

今期好多人都講緊呢樣野,睇黎我都要同自己講聲“我會做好呢份工”。Haha......

Sideco 說...

因為佢係特首!想點賣都得!

Arthur Sze 說...

Re: 米利暗
原來呢個廣告係叫人做好自己份工~~

Re:sideco
如果賣埋電視廣告仲新鮮~~XD!

HKAVMODE 說...

嘿 ~~ 做好自己份工係打工仔應該做既野黎, 唔使強調, 收得人錢就應該盡力做到最好, 而唔係斤斤計較人地俾幾多錢, 我做番幾多野, 當然大前題要個 BOSS 係好人先 XDDDDDDD

Arthur Sze 說...

Re: 光圈先決
我也覺純粹是為「造勢」~你講得好岩,收得人錢就要做到最好~哈!有個好Boss都好緊要~~ 如自己是老闆,老闆的老闆也就是顧客~~ 老闆也要做得好~ XD!

匿名 說...

對於整天喊住『我唔想返工耶!』的我來講,簡直無地自容...

Yan

Arthur Sze 說...

Re: Yan
最近收到個電郵~
又是得淡笑~分享一下, 應該看過了吧!

朋友傳來的:....

曾特首角逐連任
搵左「我會做好呢份工!」做競選口號
如果換轉其他行業或者其他人
應該會咁講:

地盤佬:「我會鑽好呢個窿!」
氣功師:「我會發好呢次功!」
八達通公司:「我會整好八達通!」
天文台:「我會測好呢個風!」
整容醫生:「我會隆好呢個胸!」
鐘錶師:「我會整好呢個鐘!」
廚師:「我會爆好呢碟蔥!」
麻將腳:「我會碰好呢隻東!」

xx公司的專業員工:「我會五點九就鬆… …」

果然係一個好口號!