星期四, 2月 08, 2007

數碼謊言

簡單的幾個步驟,令相片變得更夢幻了‥‥

攝影跟數碼的結合的確締造不少謊言!

6 則留言:

Sideco 說...

D女仔最鍾意影呢D相架啦!
Ha....!

Arthur Sze 說...

Re: sideco
哈哈~又係哦~

匿名 說...

每次影完相我都會做retouch。
一來,希望在我技術不足的條件下能彌補張相的不足。
二來,我覺得張相做retouch,對我來講其實就好似畫畫般。我的相就是畫布(紙、油畫布...),而software就是其中一種畫具(如水彩、粉彩...),藉相片表達我想表達的。視乎你想怎樣創作和用什麼途徑去表達。
若想拍記實照片就不是這樣睇。
retouch or not,只要做到看相的人喜歡我拍的就是我的目標...^v^
Yan

Arthur Sze 說...

Re: Yan
你講得好岩~
我都係咁,對於記實的相片,同樣會保留實際樣貌。有時,突然間想起某張相可以做另一種效果或感覺,又會拿出黎試試,攝時是一樂趣,後製也是一樂趣,感覺亦然。

又係那句,你有冇網上相簿架?

匿名 說...

我無網上相簿但在yahoo有個blog:

http://hk.myblog.yahoo.com/arorua-yan

Yan

Arthur Sze 說...

Re:Yan
原來你有BLOG,早點介紹俾我嘛!!
Bookmark + Link埋
XD!!