星期二, 2月 06, 2007

最佳位置

過去看了不少演唱會,有很多都沒有太大心機去整理,昨天隨意拿了「S.H.E.演唱會」來整理一下~

是次演唱會為三面台,我坐於舞台的最右方,感覺並不太理想,看演唱會無論在欣賞與攝影,位置是一個重要的因素。拍照方面,很多相片都只是影到歌手的背面,所以也沒有太多好相看;欣賞方面,由於在舞台的最右方有一個大喇叭,不用多說,耳朵也很受罪‥‥

(更多圖片)

4 則留言:

Sideco 說...

嘩!你真係成日睇演唱會喎!

Arthur Sze 說...

其實都幾多架~~HAHA~
喜歡的多數都會睇~ 老一輩的歌手就唔岩我睇~

匿名 說...

我都有去睇喎!haha.....
雖然我個位都唔太好,但可能我唔係去影相,所以影響唔大。
其實我覺得個Show好正,你成日掛住影相,邊留意到個演唱會嫁!

Arthur Sze 說...

Re: 米利暗
以前我真係會掛住影相,依家反而唔需要影太多,反而求精不求多,而且欣賞應為首要,影相先係次要。