星期六, 4月 14, 2007

東歐之旅 01

這次旅行前也為自己添加了小小裝備...

其中一樣是小小的PSP Camera,價值需只是二百幾元,但卻帶給我另一種樂趣。

購買這件產品本只打算用來在旅行拍片之用,因為一早已對影相功能不抱太多期望,因為鏡頭如家裡的webcam,但最後我卻愛上了它的影相功能。

乘坐飛機要十三個小時,無無聊聊在機上玩玩手上的PSP Camera,發現了很喜歡的effect - Toy Camera,效果類似LOMO相,於是全程幾乎都用上了這種效果影隨拍相。影的類別不多風景照,我反而用來影一些廣告、招牌、街道、物品、美食等,還有影一些私人照吧。

影的是...喜歡,影的是...記錄,影的是...感覺,愛拍便拍!

(更多相片 - PSP隨拍-東歐之旅) <---過500張,有心機便慢慢細賞啦..
還有些私人照片沒有上傳,想看便問我啦!





13 則留言:

野孩子 說...

好美的色彩,廉價的Lens baby。
你再次證明了,相機,
只是一種工具。

William 說...

PSP CAM真的好玩嗎?那me都買來玩玩先…
旅行回來,d相好靚多謝!

Arthur Sze 說...

Re:野孩子
用了這個Effect,D色的確鮮艷很多,又係哦,廉價的Lens Baby~

可能基於PSP速度所限,解像度唔做得高,唔係實超正。

Re:William
的確幾好玩,用黎拍片很正,16:9黎架,用黎影相的話,唔介意像素低都唔錯!

如果影相要用 16:9 就要用最低resolution咁制,其他都係 4:3,在 PSP個mon,16:9睇相正D~

匿名 說...

睇你影咗咁多相就知你個PSP CAM係幾好啦!方便又易用!但係成500張相係咪有D誇呢?

Arthur Sze 說...

re:史力奇
都幾方便,最鍾意大Mon
都唔多,我部相機呢次帶了7GB Memory Card去影,都差不多影曬~所以話呢次影左好多相囉!

Sideco 說...

Re Snufkin:
我仲勁!我部PSP影左大約900張相!HA..!

匿名 說...

Re Sideco:
嘩!你仲誇喎!掛住影相,你地有無時間睇其他野嫁?

匿名 說...

真係估唔到PSP的鏡頭可以影到咁正的效果呀!
非常之喜歡你post出來的果幾張相,因為好有藝術的感覺呀!

Arthur Sze 說...

Re:史力奇
都係唔出奇,個個都影到唔夠memory card,我地當然係睇完野先影相啦!

Re:miriam
係呀,雖然解像度好低,依家POST出黎已經係原相,但我都幾鍾意呢個Feel,希望不久將來有個好D的 2nd Edition~

匿名 說...

D相好有味道。好喜歡呢種效果。
yan

Arthur Sze 說...

Re:yan
這篇文章的第一張相是我第一次試這個effect,試了之後,認真看一看,這種感覺很不錯,於是便差不多全程用著這個effect拍snapshot!

HKAVMODE 說...

確係唔錯 ~~~~~~ D 色有無 TUNE 過 ?
又去歐洲, 又係旅遊年 XDDDD

Arthur Sze 說...

d色無tune過架~~所以低像素玩snapshot都幾都過癮 !

同你一樣,旅遊年!過去一年都去了唔少地方~~XD!