星期三, 4月 18, 2007

東歐之旅 05

春天去旅行的其中一個好處也就是百花齊放,四處的花草樹木也開得很漂亮,這次的旅程除了影景之外,我也影了一少少花草樹木,在歐洲馬路兩旁種的樹都是下圖第一張,我也不知是這種樹是甚麼名堂,偶爾也會見到一兩棵花得很漂亮的櫻花樹,至於花朵我反而沒多影,印象中比較多見的是鬱金香。




4 則留言:

匿名 說...

很喜歡第3張相呀!感覺到果日的天氣好好。
第2張都好正,有種很輕鬆及舒服的感覺。
平時都係見你影花多,真係好少見你影葉喎!既然你見到鬱金香,點解唔影d黎睇下呀!

Arthur Sze 說...

Re: 米小姐
哈~我去日日都好天架啦!
呢幾張都係我最鍾意之一~~
我就係三月影得花多,所以去到唔係太想影花~~>.<
鬱金香都有影一張,但唔係好靚!

Sideco 說...

係羅!我影左好鬼多花潻!D花太靚啦!

Arthur Sze 說...

re:sideco
期待你的靚花!!haha!