星期四, 4月 12, 2007

東歐之旅..回來了..

遊了東歐十日終於回來了,說真的,真的捨不得這地方!

由於這次旅行是跟團的關係,故出發前的準備實在不多,但去的城市都帶給我驚喜。

今次去的地方有..
德國︰慕尼黑、紐倫堡、班貝格、帝皇湖
捷克︰卡羅維溫泉、布拉格、古姆洛夫
斯洛伐克︰布拉廸斯拉瓦
匈牙利︰布達佩斯
奧地利︰維也納、薩爾斯堡

對這次東歐之旅有小小感想及回憶︰
- 天氣方面,或者是我較幸運,每天都是好天氣,藍天白雲,天氣和暖舒服,比想像中暖了很多。
- 對歐洲的建築物大感宏偉,我已分不清哥德式、羅馬式、巴洛克斯等各種建築特色。
- 我較喜歡一些小鎮風光,除了景色優美外,當地人也特別親切。
- 歐洲是一個充滿藝術的地方
- 結識了一些新朋友,增添了行程的歡樂,也是一大收獲。

這次旅行影了很多相片,稍後再慢慢分享及寫遊記。

先附上兩張相片 (捷克的布拉格及古姆洛夫)


7 則留言:

野孩子 說...

太羨慕了,想去布拉格~~

匿名 說...

Lucky you

Sideco 說...

同我一樣都係好吾捨得!我直頭想係班貝格、布拉格住!吾返來!

Arthur Sze 說...

Re:野孩子
捷克真係唔錯的地方,歷史遺產保護得好好,而且消費指數又無其他歐洲咁高!

Re: eric
謝謝!

Re:sideco
哈!遲d有大假再漫遊歐洲!

Unknown 說...

終於返來了,等你好耐XDD
歐洲真係好靚!天氣又好!

匿名 說...

好明顯你地唔係貴人,所以招唔到風雨。哈哈.......
去旅行遇上好天氣,你真係幸福囉!
你post出來果兩張相,好有砌圖feel呀!整返幅黎砌下都好喎!Hehe.....
期待你的旅遊相簿!

Arthur Sze 說...

re:andy
哈~~呢次影左勁多相,有排搞!
不過去左十日,功課都未做過!

re:miriam
我都慶幸我唔係貴人哦~ 真係比想像中暖好多,之前睇天氣三月份仲落緊暴雪,估唔到四月頭去一日暖過一日,最後幾日仲有廿幾度!