星期一, 4月 16, 2007

東歐之旅 03

魚眼鏡在旅程中對於我來說有3大用途,影景、影人、影Panorama..

先說影景方面,由於魚眼鏡有180度可視角,加上了它的超廣角,表達出來的更具感染力。在旅程中常見的是宏偉的大教堂,相片的180度視角由地下拉闊至天花,宏偉的建築盡露眼前,我也不其然地滿意起來。除了拍攝室內教堂裝潢之外,用來拍攝室外的廣闊風景也相當不錯,誇張及變形也可以形成新鮮的構圖。




6 則留言:

Sideco 說...

同你試影過!我都好鍾意!特別係魚眼!仲正!

Arthur Sze 說...

Re:sideco
係呀,真係超好玩~~

匿名 說...

FISH EYE...我仲未買呀!

yan

Arthur Sze 說...

Re:Yan
haha~ 我都唔想引你買 :P, 不過都幾實用!

Unknown 說...

第一張,第一張好正!

Arthur Sze 說...

re:andy
哈~就係知道歐洲多教堂影,所以用Fisheye最能表達到教堂的宏偉