星期六, 4月 28, 2007

360˚

一直也很想在紅館影一張360度的全景相,上次看Janice演唱會總於做了這次事,貼相分享一下。



紅館QTVR

6 則留言:

匿名 說...

嘗試係你張全景相度搵下自己,可惜搵唔到囉!哈哈......
好想你係五月天的演唱會影返張全景相,仲希望影埋我入去tim...hehe!

Arthur Sze 說...

你留意下呢張相影到"史力奇"!

仲有你個頭!

影埋你就有D難度啦!!HAHA

匿名 說...

我連史力奇都搵唔到喎!

點解影埋我會有難度ga?

Arthur Sze 說...

米利暗
HAHA! 你向下拉就見到架啦!
咁你要企前d俾我影!

HKAVMODE 說...

勁 ~~ 咁多人都影到, 但影相就係咁, 要影先有, 唔影就乜都無, 同買 6 合彩一樣 XDDD

Arthur Sze 說...

re:光圈先決
我曾睇過你個Blog寫過,相片要去影才有!
XD!