星期一, 4月 23, 2007

東歐遊記 04 - 班貝格2

旅程中也有數間酒店感到很不錯,雖然不是在熱鬧區,但卻帶給你格外寧靜及舒服。

班貝格的Welcome Hotel是帶給我驚喜的酒店,從到步酒店便感興奮,因為這間酒店的確帶給我寧靜與舒適。令我意外的是酒店外有一片廣闊的草地,草地有有幾棵長得漂亮的櫻花樹,想不到來到歐洲都可以看到漂亮的櫻花。





酒店除了前面有廣闊的草地及漂亮的櫻花,酒店後面也同樣有秀麗的風景。



(更多相片 - 班貝格 Welcome Hotel)
(更多相片 - Panorama 紐倫堡 & 班貝格)

6 則留言:

Sideco 說...

其實今次旅程真係有好多意外收穫!天氣已經係一個最大收穫!

Arthur Sze 說...

re:sideco
天氣真係好好,好多相都係藍天,係唔錯既收獲!

匿名 說...

好的酒店會令旅程增添不少歡樂!

yan

Arthur Sze 說...

re:yan
是呀! 一早便對歐洲的酒店不抱太大期望,所以有些驚喜!

我都睇左你的韓國遊的相,唔錯哩!天氣都唔錯哦!

有些相片我也很喜歡! (Yahoo!唔識回應你!:P) 我都喜歡你櫻花那幾張、樹及食物那幾張!

匿名 說...

Was the tour expenseive ?
Was the tour offered by local or foreign agent ?

Arthur Sze 說...

re:eric
團費其實都唔平,不過同平時非假期唔差得太多!我去到的駛費就唔多,我鍾意影相多過shopping嘛。

呢次我都係跟團架(香港)!假期唔多,跟團可以舒服d同去多d地方。