星期三, 4月 18, 2007

東歐之旅 04

魚眼鏡在旅程中除了影景及影人之外,影Panorama相片更見精彩。

以下是用魚眼鏡影出來而接駁的一張360度全景相︰
<<攝於--布拉格 舊城區魯道夫音樂廳>>


自買了魚眼鏡之來,也未曾用魚眼鏡影過pano相,這次旅行算是初試,以上的相片是我第一張接駁的相片,成功砌了出來真的很感動,因為我所有的相片都是手持影了,都預期某些相片不能成功接駁。

接著用pano2qtvr造出了以下的QTVR,大家可以在以下的圖片中滑動你的滑鼠上下左右轉動相片。


相片很精彩,惟獨上面和下面都有個黑洞,這時才知道原來我影少了兩張相片,要不是已經這便是一張360x360的全景相了,成功接駁已很滿足了!

這次旅程影了很多全景相,稍後再慢慢分享!

5 則留言:

Sideco 說...

無得彈啊!魚眼!

匿名 說...

好好玩呀!
FISH EYE...Bravo!

yan

Arthur Sze 說...

re:sideco & yan
初試這種的新玩意,好過癮!以後好多野玩!

我之前未玩過呢樣野,所以影少了兩張,如果向上同向下影一張,再駁到的話就正哦~~我還未試呢樣野!還要研究一下~

匿名 說...

初時睇你的文字,真係唔明點解要用mouse左右轉動,所以發現唔到張相特別之處。
經你提點之後,真係發覺太神奇啦!勁鍾意個效果。

Arthur Sze 說...

re: 米利暗
下次有好野要話你聽啦,唔係你唔識睇~~XD!