星期二, 11月 07, 2006

舊功課 - 平面設計 01

平面設計10個課程剛剛完成了9個課程,我也很想有時間可以整理一下過往的功課。那便由最早期的開始吧!

這是我第一個功課,要趕交功課的日子真的不好受!!第一個功課,老師要求我們畫一幅「點線面」的東西,我一向的畫畫料子也不好,於是第一個功課便偷懶用電腦做了,差一點便瞞過老師的眼睛,可惜最後還是被識穿,當然功課也被退回了,沒辦法之下也要用心用手去畫,最後好像花了兩至三個小時畫了這功課,得75分,也很滿足。

7 則留言:

Sideco 說...

Ha..!又幾搞笑喎!

Arthur Sze 說...

係呀‥‥被退功課唔係太好受!!

Unknown 說...

我好懶, 冇做點描果一part, 都係做左2,3個鐘~

Arthur Sze 說...

其實我都唔記得做左幾耐,總之都花左好多時間,點描0個part都做到傻~最花時間,同埋d drawing pen好快用完

匿名 說...

點描係好費時,點得梳又唔靚,點得密手又軟,不過可以睇到你好有心機!('U')

Arthur Sze 說...

haha~~~ 點都傻左

colin 說...

唔好意思...想來請教下...因為我今年都報左呢個課程~我下堂都要交呢份功課....但我上堂聽唔清楚........=.=''

我想問份功課,係咪用牛油紙描左個圖先,之後直接係牛油紙上做點線效果(如此畫四張牛油紙)?定係描好左一張牛油紙後,拿去影印四張圖出來,再做點線效果???

謝謝