星期五, 11月 24, 2006

新鮮感

身為香港人,可能香港的很多地方你也曾到過,正因如此有些人會認為香港的攝影題材不多‥‥

對於我來說,這應該是「新鮮感」的問題不是「題材」的問題,相信一年三百六十五日去香港不同的景點也有題材發揮,而問題是你會否帶相機去拍。

外國人來香港拍攝維多利亞港夜景,會覺得這裡夜景很美,或者覺得是人生必要拍照的地方。若是香港人看了一輯夜景的相片,即使拍得很美如名信片一樣,亦可能會覺得不是甚麼一回事,因為這個場面看得多了‥

人總是這樣,看得多的東西總會覺得少了一份新鮮感,正因如此,我們看別人到外國的旅遊照片的新鮮感會比香港的大..

8 則留言:

Unknown 說...

其實好多所謂例景, 都係因為睇得多, 所以悶, 但係都可以一影再影, 唔同時間、天氣, 甚至唔同心情, 都有唔同氣份, 呢D例景仲有好多空間去發揮...即使影到爛又如何?只要你喜歡...^_^

Arthur Sze 說...

Hi, Andy~
我很同意~
真的!不同時間、天氣、心情、氣氛也有不同的題材發揮~~ 你想影的時候便影~

匿名 說...

你除左影相影得靚之外,你寫ga野都寫得好好,睇完之後會有d特別ga感覺,*叮*一聲果隻feel咁囉!唔知你明唔明我講ga係咩feel呢?
總之,你寫ga野都有一定ga吸引力啦!
你真係好勁呀!

Arthur Sze 說...

Hi, Miriam,
聽到你咁講,我都好開心~~
其實一向我都無乜耐性,所以都無乜耐性看太多字的書或雜誌,從我的文章你亦唔會見到我的文采特別好。

開個BLOG時候也不太大信心會經常UPDATE,因為怕自己沒有耐性同恆心,而且我由細到大都唔會寫日記呢類東西,反而最近兩個月差不多每天也會寫一些東西、寫一些感想,開始堅持做一樣野,也變成了一種習慣!

我也留意有朋友會間中或經常會看我個BLOG,所以我會堅持每天UPDATE BLOG!而且開了BLOG後,也認識了一些朋友好像你,也認識了一些相同興趣的朋友,這也是得著之一!

你都考慮下開個BLOG,一齊玩下! haha

匿名 說...

我好鍾意睇你寫ga野,因為你寫得好真,睇得出係發自內心ga,所以我無研究過你d文采,haha.....
同埋,我好欣賞你會將自己的感受同人分享,因為我覺得而家d人少左做呢樣野,所以雖然我未見過你,甚至稱得上係唔識你tim,但我睇完你d野會有種開心的感覺,即好似有人樂意同我分享咁,因為我好鍾意同人分享,所以明知你唔係同我分享我都當係嫁啦!haha......
仲有,我覺得你個blog真係整得好好,所以你要繼續努力呀!我同我的朋友都會上黎睇嫁!
加油喔!

Arthur Sze 說...

謝謝 Miriam!! ^.^
我都會繼續努力!

匿名 說...

每次無論從尖東海旁或乘天星小輪看到維港夜景,我都覺得很興奮,一點兒也不覺得悶呢...因為每次都有不同的心情或天時地埋因素啊!
維港夜景由始至終都是我其中一個喜歡的攝影題材!

YAN

Arthur Sze 說...

HI~~YAN
我唔係講我覺得維港夜景悶,那只係一個比例講攝影新鮮感這個問題。

其實我都很喜歡維港夜景這個題材,真的,不同天氣心情影出黎也有不同的題材,最近我也很想找一天由黃昏影到天黑,還有聖誕燈飾‥‥