星期日, 11月 05, 2006

天星預告

昨天由尖沙咀乘坐天星小輪到中環,先出幾張PANORAMA將這地方記錄下來。

還影了不少相,待續.....



15 則留言:

Sideco 說...

正喎!吾錯!

Arthur Sze 說...

thx~~ 仲有好多相未執

匿名 說...

從來都唔發覺天星碼頭可以咁靚架!你真係好掂呀!

Arthur Sze 說...

多謝先~~
呢d只不過係將d相駁埋一齊ja~~~
我準備緊一輯天星碼頭,還有好多相俾你睇~
^.^

匿名 說...

OK.....咁我等睇你d靚相啦喎!
其實你做咩嫁?點解會有咁多時間影靚相ga?

Arthur Sze 說...

我在旅行社工作,工作係寫網頁,主要寫網頁程式~~

其實我都好忙ga~ 好多相都係呢一兩個星期先黎執,之前好多野學比較忙,最近算好D,有D時間影下相,相都係要影才會有~

匿名 說...

O...IC,初時我仲以為你係做攝影師架tim......

Arthur Sze 說...

OH~~~唔係囉~~~

匿名 說...

Hehe......估錯左tim!

匿名 說...

我想介紹個網俾你睇下,係我一個好鍾意影相ga朋友整的,不過佢無學過攝影嫁,so當然影得無你咁專業啦!但佢都想同你分享下...有時間就去睇睇啦!
http://share-moment.com/diary/?userName=forGod&playMode=10

Arthur Sze 說...

非常好呀,多謝介紹,你朋友用心去影相,很不錯呀!

我唔敢話我影得專業,真係當興趣玩下~~

反而好多野都係上睇網人地影的相,學下野,再試下,反正影數碼相又唔駛錢~~~我影相好多時都係影好多相,再揀d喜歡的~ 仲要用Photoshop執相~ 所以未必係影得好,有d係後期製作~

匿名 說...

但你影的相真係有一定的吸引力......

我個朋友都想同你分享睇完你的相的感受嫁,但佢話唔知點解留唔到言喎!係咪所有人都可以留言嫁?

Arthur Sze 說...

人人都可以ga~~咪好似你咁留言囉!留言0個度選其他,入佢的名便可以囉~

我估應該係Blogger有時唔係太穩定,我都試過有一日回覆唔到留言!

如果留唔到言,稍後再試過,應該無問題了!

匿名 說...

咁我叫我個朋友再試下留啦!
Thanks!

Sideco 說...

你而家呢D相好珍貴!