星期五, 11月 10, 2006

機會

最近領悟了一些人生哲理,這是自已想出來的‥‥

每當我看到一個美好的時刻或有意思的故事,總會想將這情景拍攝下來,但有時候總會抓不住這機會,因為我取出相機安裝了鏡頭後,機會便錯失了。

人生往往也是如此,機會總會常常在你生活中出現,有時候你會看不到,有時候你會錯過了,亦有時候明明在眼前也不知道。想想生活中...有甚麼東西或機會是不能錯過?畢竟,作出決定是自己,錯失了的機會未必會再來,請把握及珍惜生活中的每個機會。
圖為舊相一張

12 則留言:

Sideco 說...

果然有深道!Ha..!
張相D色有D假!好D似3D相!

Arthur Sze 說...

係呀,懶係有深度~~~
黃昏d相係要假假地,呢張係最舊部數碼機影架。

匿名 說...

睇完你段野,令到我有好多感慨tim......
我好認同你的講法,機會真係要把握,感謝你的提醒喔!
你張相雖然影得好靚,但有一種好無奈的感覺!

Arthur Sze 說...

張相係黃昏黎架,黃昏呢個時刻唔會維持好耐時間,所以揀呢張相~

Sideco 說...

吾好感慨啦!黃昏的結束,就係明天的開始!正所為明天會更好!吾好咁灰先得家!開心D啦,朋友們!

匿名 說...

機會-就算捉得到也留不住,捉唔到也無需要灰心,期待有更好的來臨。這就是所謂的人生經歷啊!

Arthur Sze 說...

對呀‥‥我都係有感而發~~唔係灰心~ HAHA

匿名 說...

我都唔係灰心,只係你post段野前幾日先有人問過我怕唔怕miss左d機會,咁岩你又講呢樣野喎,so先至會有呢d感覺姐!

匿名 說...

可以帶一部輕便DC在身邊, 就不用裝鏡頭了! :)

siu 說...

發現你比較喜歡後期加工相片.

Arthur Sze 說...

我依家都隨身帶定一部DC仔在身了~~

野孩子 說...

某程度上有設計底子的,都對攝影技術有幫助,要好好珍惜學習的機會。