星期三, 11月 15, 2006

白泥-影日落講時機

星期日下午的另一個行程是到白泥影日落,白泥是香港一處影日落的好地方。我們一行四人由元朗乘坐小巴至下白泥,未到下午五點已到達總站下白泥,沿路走至海邊找好地方影日落,怎知原來那邊潮漲,而同行也有其他攝影人跟我們一樣撲空。由於時間緊迫,於是隨即回下車地點乘坐巴士到釣魚場那邊的泥灘,來到剛好見到「咸蛋黃」的太陽正要下山。

不過當天的天氣並不太好,有很大的煙霞,能見度亦非常低,沒辦法見到漂亮的日落情景,唯有到處拍一拍。來到不出十數分鐘,「咸蛋黃」已經被濃霧遮蔽了。

這次經驗我也理解到影風景也是另一門很深的學問,影相有時候需要很好的時機才能拍下好相片,有時候可能要花很多時間來等待奇妙的一刻,有時候影一個地點也可能要影很多次才能拍到好相片。

這次是一次很好的經驗,我總是不愛服輸,一定會再來,希望下次再來時可以有好時機!

(更多相片)



9 則留言:

匿名 說...

個鹹蛋黃好靚呀!可惜個天色唔靚呀!
我好鍾意IMG_5216果張相呀,個景取得好正呀,我都想影張咁ga相!

Unknown 說...

對於果日既天氣, 你呢輯相已經有交待啦, 呢輯相已經幾有氣氛, 只是太大烟霞, 下次去過啦.....帶埋我^_^

Sideco 說...

你好似去左非洲咁ge!好荒涼喎!

Arthur Sze 說...

Re: Miriam
我最近幾鍾意影下呢d相,捕捉人的動靜幾有趣!

Arthur Sze 說...

Re: Andy~
煙霞真係好大,如果天色清d對面深圳d燈都可以見得好清楚~

Arthur Sze 說...

Re: Sideco
係呀,無日落影埋影下呢d,第二張都有d似國家地理雜誌feel咁~

Arthur Sze 說...

Re:Andy
下次可以搞次活動去白泥啦,不過真係要睇天氣啦!

Sideco 說...

係啊!第二張真係可以做國家地理雜誌既Cover!

Arthur Sze 說...

嘩~~~咁犀利 HAHA