星期一, 11月 20, 2006

當城門水塘遇上壞天氣

昨天一心想去城門水塘行山,心想可以當作做運動也可以影城門水塘美麗的風景,可惜天公不造美,走了不久便開始陰天,還下了毛毛細雨。由於昨天亦沒有帶雨傘,又擔心天氣不知會否變得更壞,所以走了不久便走回頭了。

最近香港的天氣真的不太好,秋天應該天朗氣清嘛,下次再來時希望會有好天氣!

5 則留言:

Sideco 說...

原本我都想去!可惜Edmund吾早D約我!SO我去吾到!不過天氣都吾好!Ha...!下次啦!

Arthur Sze 說...

其實我都無跟佢去,佢中午去大潭水塘‥‥
我就朝早去城門水塘~~ 不過星期日天氣真係唔係幾好~~

Sideco 說...

ha..!原來係咁!

匿名 說...

你每個星期都會去唔同的地方影相嗎?

Arthur Sze 說...

唔係呀‥‥最近比較有時間周圍去下~~
出去玩都帶埋相機影下相嘛~~~ 哈哈