星期日, 12月 10, 2006

聖誕商場巡禮 (1)

今天放工巡遊了旺角兩個商場~~

我先到朗豪坊看了「天空之城@朗豪坊」,一到已滿是人流,大大小小擠滿了這小小的城堡,個個也拿著相機拍照,場面非常熱鬧。接著,我到了新世紀廣場,主題是「Dance & Joy」,有一棵小小的聖誕樹,樹下有一大群小朋友在「捉魚」,跳來跳去,看來是小朋友的天地,但場面明顯較朗豪坊遜色...

(X'mas 2006 商場巡禮 相簿)



4 則留言:

匿名 說...

好鍾意你係朗豪坊影果張相呀!d色好靚呀,真係好想用黎做張christms card送俾自己tim.....
其實我都有去影過嫁,但見完你呢輯相之後,真係想delete晒我d相去,影同一樣野都可以差咁遠,唉!
送你一個字~勁!

Arthur Sze 說...

唔係呀~~~
今日無乜特別!你之所以覺得我影朗豪坊的相特別d,係因為我set左 White balance係鵭絲燈,出黎的顏色會偏藍小小,色變左冷色調,所以感覺似聖誕的氣份!

Sideco 說...

你吾講真係吾知!因為我好少出旺角!等我去睇下天空之城先!
但九龍灣有個白雪公主主題!

Arthur Sze 說...

Re: Sideco

多謝介紹!!!我都聽有d朋友話九龍灣德福都幾靚,有時間都要去睇睇!!