星期四, 12月 07, 2006

天空...

續說天空...

今天Sideco跟我說︰「今天的天很特別,天色很藍,我也拍了幾張照片。」

我回答︰「是呀!這兩天的天氣也不錯,今天的雲也較多!」

不知道是否香港的天氣最近比較反常,看見藍天白雲總是特別興奮!

其實影「天空」這個題材也非常不錯,晴天、雨天、黃昏、晨光、雲彩等不同氣象的變化都有不同的效果,也可以帶出不同的感覺!所以由今天起開了一個「天空」的相簿,開始實行這個長期的攝影計劃!

(天空的相簿)

7 則留言:

Sideco 說...

無錯!天空真係一個好題材來架!因為天氣變幻莫測!只要你留心D睇下!其實佢好好影家!有時吾洗刻意去找提材既!同埋係Office坐得耐!最好就係望下個天鬆弛下!有時望到個天好靚你個人都開心D啦!

Sideco 說...

你今日果邊個天都幾靚啊!同我個邊D雲一樣都咁密!

Arthur Sze 說...

有時睇睇下d雲都幾特別,有時候你細心留意下會覺得d雲的形狀會似某d東西,尋日留意到有舊雲似一隻狗仔!!XD!

匿名 說...

「天空」真係一個好好的攝影題材,就算只有藍天白雲,都會有好多不同的變化,影出黎的相不用加工都會好靚。
知道你會開本「天空」相簿,真係勁開心呀!因為我真係好熱愛看天空的相片架,每次看到都會令我覺得好舒服,有咩唔開心都可以暫時忘記!
希望你每天都見到個靚的天空,等你多d機會影靚相俾我地睇啦!hehe.....

Arthur Sze 說...

Re: Miriam

你講得好岩!

其實好天氣相根本就不用加工,用傻瓜機都可以影到好相,因為影天空係隨時隨地,不用顧慮便影,人人都係攝影師。

匿名 說...

嘩!知道你要開「天空」相簿,簡直興奮啦!因為我相信有好多人都會好鍾意天空的美,就算唔係親眼見到,睇相都一樣可以感受到,睇住都會令人心情開心d!

Arthur Sze 說...

Hi snufkin_ccy,
咁我要努力影多d靚相啦!