星期日, 12月 17, 2006

聖誕燈飾 X'mas 2006

小時候若可以在聖誕節看到聖誕燈飾都會別興奮,到....現在我都想不出到底有多少年未曾專乘去看聖誕燈飾。

昨天約了幾位攝影同學一起到尖東拍聖誕燈飾,亦想不到這次拍攝聖誕燈飾可以由下午五時三十分拍到晚上十一時,其中原因是拍聖誕燈飾往往也要花二十多秒曝光才拍一張相片,而這次我卻樂在其中‥‥

(更多相片)





7 則留言:

Sideco 說...

wow!好正喎!咁早睇完燈飾!

Arthur Sze 說...

係呀,都唔早啦,再遲多個星期去睇可能迫爆架啦!

匿名 說...

好喜歡你張心心呀~~下次send 翻張俾你~哈~

Arthur Sze 說...

Hi~Cherry~
我睇你個BLOG都知你有去影燈飾~
我都估到你會鍾意心心0個張架啦!^^

Arthur Sze 說...

仲有呀~~~
你影尖沙咀海旁黃昏的天空~~
其實同一時間我都在0個度,亦都影左唔少相,下次send番俾你,我都未執!
那一日的天真的很靚呀~~

匿名 說...

唔知點解留完又唔見左個言///
對呀~~喜歡那張心心,因為之前用個朋友的相機都玩過,,,拉爆~XD
那天你都在嗎?哈~對呀!天空的確很美,但個日影完...卻感不太理想...唔知點解....╮(╯_╰)╭仲要被影人像又好樣衰咁,,haha...
期待你的照片呀~

Arthur Sze 說...

Hi, cherry
唔知係咪blogger server問題,真唔好意思!

香港其實很細,可能當天與你擦肩而過見唔到你哩~ 如果當日唔係約了朋友五點半影相,我一定會逗留耐d慢慢影,我海旁的相全部都係好衝忙影的~