星期二, 12月 12, 2006

Kodak V705 測試

最近在最常看的 新聞組 興起了買 Kodak V705 的風氣,一眾Panorama迷也買了一部 Kodak V705,原因是這部數碼相機具有自動駁相功能,無須再用軟件駁相,真是為懶人及Panorama迷 的一大發明。版主 光圈先決 是購買這部機先驅,我也因此認識這部數碼相機,從來我也不會列Kodak是購買數碼相機的前列牌子,想不到功能也非常不錯。

由於公司的酒店網站經常都要更新資料,很多時都需要到酒店拍一些全景相片放於網上,我們甚至有一位同事會專門每天到酒店拍全景相,心想這一部相機必能大派用場且可省卻不少時間,於是今天向老闆推介這部相機,隨即中午到了旺角百記購買了這部相機,價錢亦很相宜。

(下圖為我在公司附近試影的)

7 則留言:

匿名 說...

你真係好有攝影天份呀!旺角區都可以俾你影到咁乾淨,人又好似少左咁多,連空氣都好似好左呀!
你好厲害呀,連唔靚的地方都可以影得靚,咁你真係要幫我影輯相先得囉,等我都有機會變靚d嘛!haha......(講下笑jar,唔好去嘔喎)

Arthur Sze 說...

Re: Miriam

哈!你又黎~~影呢d都無乜技巧,仲要係用機駁相架哦! 呢兩張係下午影的!

其實呢d相你睇落去特別係因為不是用一張相結成的,呢部機可以做到呢個功能!我平時都鍾意影panorama呢d相,因為可以記錄一處地方的四周圍,旅行就一定要做呢個動作。

幫你影相當然無問題啦,唔止可以用黎識男仔,仲可以留住青春嘛!!hehe!

匿名 說...

唔係睇咗miriam段野都唔知原來你係旺角影tim, 真係厲害,旺角因你幅相而感覺到悠閒的一面

Arthur Sze 說...

Re: snufkin

其實都唔難睇,一度係工業貿易署,一張係砵蘭街

我公司在旺角,影呢兩張相咁岩無乜人0者,我還有d勁多人的旺角pano相,遲d post俾你睇~ XD

匿名 說...

haha!好呀!
仲有thanks你送咗多名比我呀!

Sideco 說...

接駁係吾係一定有鬼影架!定係接得吾好啊?

Arthur Sze 說...

Re: Snufkin~
別客氣!

Re: Sideco
呢兩張係接駁得唔好~~
第一次試呢部機未識就位影。當然人少d會易控制一d。如果平時用software駁可以改到鬼影的情況!