星期五, 12月 29, 2006

放假了...

明天開始啟程去旅行了‥‥放假去旅行的心情也特別爽!

目的地︰台北

這地方給我的印象是.....短線旅行及平靚正的選擇,也感到這個地方很親切,因為到處見到的都是繁體字及中國人,感覺其實不像去旅行,好像在香港一樣。一向都覺到台灣也一個不錯的攝影之地,不止是台北,台南、台中等地也有很多好地方,下次有機會一定要去探索一下。

此BLOG將休息四天,四天後再見^^

圖為第一次帶數碼相機旅行的相片,(更多圖片-機上的天空)

5 則留言:

匿名 說...

真開心,又去旅行!
記住mark底台北有咩好地方,等我遲d都可以去玩下,hehe......
Anyway,祝你有個勁開心的旅程!

Arthur Sze 說...

謝謝!!
一定話你聽有咩地方好玩!!

匿名 說...

我計劃過年去台南喲...希望去得成...又係可以勁影相~~ 我也知台灣地方靚~~攝影一流呀~~~ 所以婚紗相都多人係個邊影的呢~~嘻。

Sideco 說...

請扣好安全領帶!祝你你旅途愉快!

Arthur Sze 說...

Re: Cherry
希望你去得成啦,台南台中都好靚,我呢次去台北都買了本「中南台灣晨昏20處」,遲d你去可以借你睇~

Re: Sideco
謝謝!返黎啦,旅途愉快~~ ^^