星期四, 1月 04, 2007

台北行。第一天

約中午一點左右才搞好了落地簽証並步出機場,這次遊台北,酒店安排了專車接送,真的超感謝!

約兩點鐘到酒店,辦理好入住手續後,也參觀了酒店的房間並影了房間的照片交差‥‥

行程的第一天,不想去太多地方,故選擇最喜歡的地方走走透 - 淡水

走了淡水老街,吃了滬尾豆花、燒魷魚、花枝丸...


繼而走了渡船頭,近海的地方感覺特別舒服,有一艘艘艇停泊在旁,很悠閒...


在街頭,也有不少藝術家在這裡找糊口....



我也惠顧了...畫了一幅畫...很滿意! 旁觀者也看得入神..


最後,再到小吃天堂-士林夜市食了晚飯,然後便回酒店休息。

7 則留言:

Sideco 說...

淡水我上次都有去!幾正架!好多野吃!同咪都好多野買!但我上次就吾係行夜市羅!不過我上次去勁凍!得五六度!仲要落住雨!不過你今次個天都好陰喎!士林夜市我上次都有去!我仲諗住叫做夜市!一定開到好夜添!點知我夜晚十一二點去到D舖頭已收晒!等我真係去到吃西北風!俾個的士佬昆左!真係慘!

Arthur Sze 說...

我去就幾熱啦,仲帶左d比較厚的衫,點知越行越熱,呢幾日雖然係陰天,但總算無落雨。依家的夜市應該夜d收啦,我去的時候係七點幾八點,多人到爆~~

Sideco 說...

Re Arthur:
呢個月份去都仲熱啊!估吾到喎!

Arthur Sze 說...

Re: Sideco~

係囉,頭3日平均就大約16至20度,最後一日仲熱有成19至25度

Unknown 說...

第一天節目也相當豐富耶, 雖然天陰, 不過去旅行最緊玩得開心, 喜歡街頭寫生那一張的氣氛, 一個點光源照亮整個場景, 別具風味!

匿名 說...

淡水真係一個好值得去的地方,係果度影的天空會特別靚。雖然你果日去到個天陰陰,但我覺得影出黎的天空都唔錯呀!(不過唔知你有無做過手腳呢?hehe......)
我好想睇你係街頭畫果幅畫呀,睇下係咪真係咁掂!我都好想畫張呀,你可唔可以話俾我知個檔口係淡水邊度呀,等我下次去惠顧下嘛!

期待你在野柳影的相,希望你會快d整理好啦!
仲有,謝謝你的手信呀!雖然無驚喜,但都好開心!haha......Thanks!!!

Arthur Sze 說...

Re: Andy
我也很喜歡這一張,有一個共通點係每個人的眼神也凝望著同一個方向。

你說得也是,最緊要開心,陰天或晴天都沒有分別!

Re: Miriam
我的相唔會點做手腳,因為要保留著當天的氣氛,要搞的話將個天變另一隻色也不是難事。

我都估你想睇架啦,一定send俾你睇,個檔口在渡船頭嘛,老街行到尾轉右近海邊那度咪係囉,隔離停泊住好多艇仔。

唔駛咁客氣,原來你鍾意驚喜,下次我買咩唔話你聽啦!