星期二, 1月 16, 2007

夜中環

中環,一直是我想來攝夜景的地方,這次來中環影得很開心,攝與被攝的都樂在其中‥‥

時間關係,當然不能盡拍中環的夜景,也促使我會再來。

也要多說一句︰「中環好攝題材真多!」

(更多相片)

4 則留言:

匿名 說...

中環真係有好多不錯的攝影地點,每處地方都好有特色。
哈哈......睇黎你成日都會係中環出沒囉,話唔定你影到靚相之如,又可以識到好多唔同國藉的朋友。haha......

Sideco 說...

係啊!中環真係好多野影架!我平時都好鍾意係呢度留連!
Nice PIC!

Arthur Sze 說...

Re: Miriam:
我點會成日在中環出沒哦‥‥我很少過海的~

你就容易識唔同國籍朋友,你試下星期日去中環,一定可以同唔同國籍載歌載舞~~XD~

Re: Sideco
係呀,下次約你去中環影相啦~~

匿名 說...

呢張我係其他地方見過~~~~