星期五, 1月 05, 2007

台北行。第二天 (1)

行程的第二天也是淡水~

淡水這個地方其實也有很多攝影點,旅行前便將想去的地方記錄下來,來一個淡水一天遊。

第一個地方是"紅樓",跟赤柱的美利樓差不多,只是換了隻顏色上身,但同樣也是影人像的好地方。



第二個地方到的是"淡江中學",相信也不多香港人會認識這個地方,中學都有東西好影,不是嘛?你也想像不到一間中學可以比任何一間中學都大上幾倍,而且建築極具特色。學校內的八角塔是八十年前由加拿大的傳教士羅虔益所設計,主要建築特色是結合中國寶塔與西式建築的中西混合的特殊風格,而這間中學亦同時是周杰倫的母校哦,這個地點是當天我最喜歡的景點之一。








待續~第二天行程 II~

6 則留言:

Sideco 說...

上次我呢度真係無去過!你吾講真係吾知係周杰倫間母校!好似歷史博物館咁!

Arthur Sze 說...

係囉,仲要係幾大下,籃球場都有幾個,又有網球場,連欖球場都有~~仲有好多地方擴建緊,香港都幾難搵到間咁大又咁靚的中學。

Sideco 說...

Re Arthur:
香港係大學先有咁大!

Arthur Sze 說...

Re: Sideco~
又係哦,香港D地咁值錢,真係大學先咁大~~

匿名 說...

咦!我都無去過‵淡江中學′喎!
果度的環境真係好靚,成個的感覺都好舒服,攪到我都想去影返輯相tim......難唔難去嫁果度?

Arthur Sze 說...

Re: Miriam
你當然無去過啦,我唔係睇d台灣攝影書都唔知中學都有野睇。
唔難去,去完紅樓後,沿馬路直行,會見到指示牌,跟住行樓梯上去再跟指示行便見到淡江中學了