星期三, 1月 17, 2007

黑。白...

黑白攝影是我不懂但一直想學習的學問,因為我覺得黑白相可以令一張雜亂的相片變得不雜亂,感覺與彩色照片所出的味道很不同‥‥

高深的黑白攝影玩家享受黑白攝影這樂趣,會從黑房沖片開始,怎樣令黑白相片更有層次?怎樣能令藍天顯得暗沉?令白雲更明顯?

我是一個數碼玩家,開頭以為黑白相片只需將相片轉為Grayscale或移除飽和度便可以有另一種味道,最近看過了些雜誌才知道一點點,知道黑白相片也要講及層次、講及反差,必須有不同的思考方式才能成功創造黑白相片,主體質感及形狀勝過色彩等等...

我也試著不同的方法凝造數碼黑房的效果,從Hue/Saturation, 再試Highlight/Shadow, 或將要調較的圖層分開處理...還未很懂掌握,仍要繼續努力賞試~~

9 則留言:

匿名 說...

我都好鍾意睇黑白相嫁,因為佢俾到一種好舒服的感覺我,同埋可以遮到d缺陷嘛!hehe......
不過,我覺得黑白相就唔容易影得靚囉,所以你要加油喔!努力研究!

Arthur Sze 說...

哈~~彩色相都可以執到無缺憾架,你睇下出面d化妝品廣告就知啦~

多謝支持!!!

Sideco 說...

乜咁岩既!同我POST既主題差不多喎!ha...!

Arthur Sze 說...

哈~~都有d相同啊~~~

HKAVMODE 說...

呢幅轉得好好了, 黑白相有很多類, 不同人喜歡不同既, 有 D 鐘意低反差, 有 D 鐘意高反差, 但普遍都用正常方向處理, 正常計, 記得, 有 255 既白位同 1 既點位係相片內, 相片既 CONTRAST , 普遍計會正常好多

Arthur Sze 說...

Re: 光圈先決
謝謝教導!!^^
唔好意思,我想問問點先為之255既白位同1既點位?
THX~~

HKAVMODE 說...

打錯, 應該係 0 既黑位, 8 bit grey scale 由 0 - 255 有 256 級, 詳情可以睇睇我個 blog
http://hkavmode.blogspot.com/2005/05/blog-post_111667064675734068.html

Arthur Sze 說...

謝謝!!光圈 ^^

HKAVMODE 說...

或者去 DP 版既 FAQ 版都有講黑白既問題 ~