星期三, 1月 10, 2007

台北行。第四天

最後一天可謂沒有特別的行程。

參觀過入住的四季飯店尚未看的房間,也到過對面的城市商旅參觀,同樣也影了些相片交差。

這一天與之前三天不同的地方是天氣特別晴朗,氣溫介乎20至25度,這天的天空看來也特別漂亮。



來台北也總要到最熱鬧的西門町逛逛,不過我來西門町的時間是中午十二時左右,感覺也如中午十二時的旺角,很多店舖還未營業,街上變得特別寧靜,買買手信,逛逛誠品便離開了。



下午三時乘坐酒店專車往機場,一袋、二袋、三袋手信帶回香港,滿載而歸!

5 則留言:

Sideco 說...

西門町的確好多野買!真係shopping好地方!但D野都吾平!咁你咪大出血!

Arthur Sze 說...

唔係‥其實0個日去西門町都無乜野好買啦~~~haha~~ 反而覺得自己傻左,一早就在誠品買左好多書,唔知道原來出面D書店反而有得打八折!

匿名 說...

你咁早到西門町當然會覺得靜啦!
不過果日個天空好似特別靚咁喎,可能係因為知你要返香港,想你留戀下台灣啦!haha.....
你第二張相好有旺角feel喎!連周杰倫張poster都同旺角果張一樣,不如你係旺角又影返張有西門町feel的相呀!hehe......

Arthur Sze 說...

Re: Miriam~

世事往往係咁架啦,去旅行時天氣唔好,離開時就會天晴架啦~~

我在台灣見到我部手機的廣告當然要影番張啦~~ 旺角影張就OK,不過點會影到西門町FEEL啊‥‥

匿名 說...

咁就要考你的攝影技術啦!Hoho.....