星期六, 1月 06, 2007

台北行。第二天(2)

繼而到了「紅毛城」,記得第一次來台北時也想去這個地方,誰不知當天閉館未能入去參觀,所以這次來怎樣也會來一趟。



紅毛城主堡是一座方形的堡式建築,前清英國領事官邸為英國維多利亞式建築。

來到紅毛城才知道原來可以購買套票一次遊淡水小白宮+紅毛城+滬尾砲臺,套票NT$100,還可以免費乘公車來回漁人碼頭,由於淡水小白宮已經過了,所以下一個目的地是滬尾砲臺。


其實這地方要走一段很長的斜路才可以上到去,早知道那麼長便「打的」算數。

看看古蹟也不錯,聽M小姐說,五月天也在這裡開演唱會....



淡水的最後一站故然是漁人碼頭,雖然曾經來過,但這裡是一處必到的地方,因為來到有一種也悠閒的感覺,是我很喜歡的地方。原本是打算在這裡看日落影黃昏,但天氣不佳沒有等待到黃昏,來影一影陰天的漁人碼頭也有另一種感覺!

5 則留言:

Unknown 說...

最後一張漁人碼頭pano雖然天陰, 但都唔錯wor, 個天陰得黎有層次, 有光位有暗位, 你曝左幾耐?我諗如果再曝耐D個天可能會白曬, 冇曬層次, 呢張時間掌握得好好。

匿名 說...

嘩!好似睇緊旅遊特輯咁喎!台灣請左你做旅遊大使嗎?hehe......
你真係勁呀,咩靚地方都俾你搵到,攪到我覺得之前去果d地方都咁普通tim......真係要跟你學下野先得囉!

Arthur Sze 說...

RE: Andy
呢張係下午三點影的,呢個時間都算日頭,唔可以曝咁耐,都係手持影的,F8, 1/400s,個天隻色係咁樣,反而d船同個海的色水係調較過,因為under了~~

Re: Miriam
唔係嘛,我邊有咁勁~~~
其實都係到此一遊的心態,反而去咁多景點其實都幾辛苦。我都幾想去下d地方渡假地方曬下太陽﹐唔駛四周圍去睇風景影相~

Sideco 說...

漁人碼頭我都有去度!幾好架!我上次去都係同你一樣咁陰天!仲落住雨添!
但睇你影呢張漁人碼頭幾正!DOOGDONE!

Arthur Sze 說...

Re: Sideco
謝謝哦 ~~~
我好彩都無落雨,如果落雨我可能唔會攞相機出黎~~