星期日, 1月 21, 2007

Little Planet

多張相片可以合成為180度的Panorama(全景相),也可以造出360度的Panorama。

如之前製作的這一張 360度全景相

用了Pano2Qtvr處理後,可以將之變為一個小星球(如下圖),非常有趣!


以後又多一樣新玩意玩了^^



還可以將之變為一隻碟! XD!

9 則留言:

Unknown 說...

有趣,同魚眼又唔同玩法!

Sideco 說...

正喎!好似界王神住既地方!Ha...!

Arthur Sze 說...

Re: Andy~
我都好想買支魚眼玩下~~HAHA~

Re: Sideco
下次在草地影加個天空,就可以做得好似啦 ~~

匿名 說...

好特別呀,都未睇過一張咁特意ga相,不過睇到有d眼花......haha......

Arthur Sze 說...

Re: Miriam
我都覺幾得意~~ 幾好玩!我又要影多d相黎玩啦~

HKAVMODE 說...

好過癮啊, 有時間我又要玩下先 XD

Arthur Sze 說...

Re: 光圈先決
上星期睇你在新聞組的Link - http://www.whateverland.com
覺得好有趣,跟住發現pano2qtvr可以做呢個effect,所以玩下!!

匿名 說...

鐘意第一張,好有ARCHITECTURE味道

Arthur Sze 說...

Re: Eye
謝謝你,我都鍾意第一張! ^^