星期三, 3月 14, 2007

Zero。Zero。Zero。

我愛喝可樂!

基於健康理由,我經常會選喝Coke Light!

朋友在可口可樂公司工作,上星期送贈了即將上市的Coke Zero限量裝,相信不久後又會是我的新寵了....



新包裝的設計,我最愛是可樂樽形的Bar Code
還有句口號 - "Who says a barcode has to be aquare?"

5 則留言:

匿名 說...

咦!我都有朋友係可口可樂公司做喎!可惜佢無野送贈俾我!

Arthur Sze 說...

Re:米利暗
你唔恨得咁多架啦,我仲有好多精品 :P
我都係當收藏,唔捨得飲。

Sideco 說...

我都好鍾意黑色樽裝!但D味有無分別架?

Arthur Sze 說...

Re:Sideco
我都未飲,但出面好似開始有得賣啦!!

HKAVMODE 說...

YES ~~ 超市有得賣了 ~